Norsk WordPress

Forumet er flyttet til ny side.

Norsk forum for WordPress og bbPress » WordPress

Admin layout (style) vises ikke

(14 posts)
  • Startet for 3 years siden av Solvi
  • Siste svar fra Rune

1. Solvi
    Medlem

Jeg tror - vi sier det midlertidig i alle fall - at det er FireFTP det har vært noe i veien med.
    Jeg mistenkte dette da jeg skulle overføre en fil til en plass for alt virker som det skal, og da fila ikke ville vises trakk jeg den slutning om at det må være FireFTP som gjør et eller annet.
    Jeg åpnet da Dreamweaver og overførte samme fil på nytt til samme sted hvor jeg først lastet den opp, men nå var den å vise! :D

Så i morgen tar jeg å overfører alle filene med Dreamweaver og ser om jeg lykkes.

FireFTP får vente til det kommer en evt bug-fix eller noe. Så får Dreamweaver duge. ;)

Postet for 3 years siden #
  2. Rune
    Administrator

Jeg leste på WordPress.org forumet at flere hadde hatt problemer med overføring av filer med dreamweaver...

Bare som et OBS :-)

--
    Rune
    rune[at]g-mail.no
    Blogg
    gulbradsøyWEB - Utvikling og implementering
    [rant] If it was hard to code - it should be hard to debug [/rant]
    Twitter :
  3. Solvi
    Medlem

I mitt tilfelle var det Dreamweaver som reddet meg. ;)
    Installerte alt på nytt via Dreamweaver og alt fungerer perfekt. Faktisk bedre enn jeg hadde ventet. :D
    Det Må altså ha skjedd en feil i FireFTP (Firefox extension) etter oppgradering i Firefox, som har gjort at filene ble usynlige eller skal jeg heller si blanke.
    Jeg har nå skrudd av FireFTP inntil videre.

Nå gjenstår bare noen IE-bugs på siden, men de får jeg spørre om hjelp til på en annen tråd. ;)

Da er denne saken løst.
    Takk for følge og hjelp "på veien". :D

4. Rune
    Administrator

Bare hyggelig at noen kunne hjelpe litt!

Feilsøking er (og unnskyld fransken) noe dritt. Det er "1000" ting som kan være årsaken til en feil, og da er det ikke alltid like lett å fine årsaken(e) :-)

--
    Rune
    rune[at]g-mail.no
    Blogg
    gulbradsøyWEB - Utvikling og implementering
    [rant] If it was hard to code - it should be hard to debug [/rant]
    Twitter :

RSS strøm for dette emnet