Fikk vite at oppgradering kunne gjørs automatisk etter 2.6 jeg har 2.6.1 og vil oppgradere til 2.6.2 men gidder ikke om jeg må ta backup på ny... det kommer jo ny oppdatering hver mnd føler jeg
Norsk forum for WordPress og bbPress » WordPress
Automatisk oppgradering?
(4 posts)-
Postet for 3 years siden #
-
Jeg skal være ærlig å si at jeg ikke har prøvd automatiske oppgraderinger, så jeg kan ikke si om/hvordan det fungerer.
Men, du BØR oppgrader til 2.6.2, da 2.6.1 hadde et par litt stygge feil - du kan se endringene her (også hvilke filer som er endret). Det ble ikke gjort noen database endringer fra 2.6.1 til 2.6.2, kun endring av kode i de filer som er nevnt i lenken over!
Når det gjelder oppgraderinger, så kan du sjekke framdriftsplanen til WordPress her - men i denne kommer det helt klart endringer grunnet oppdagelser av feil/mangler/sikkerhetsbrister.
Ha en ellers strålende aften!
--Twitter : @gulbrandsoy
Rune
rune[at]g-mail.no
Blogg
gulbradsøyWEB - Utvikling og implementering
[rant] If it was hard to code - it should be hard to debug [/rant]Postet for 3 years siden # -
Automatisk oppgradering av hele WP kommer vel ikke før i 2.7?
Uansett, jeg har lagt ut en pakke med kun endrede filer mellom 2.6.1 og 2.6.2 på Fru Wangen:
http://fruw.no/aktuelt/wordpress-262/for å gjøre ting litt lettere.
Postet for 3 years siden # -
Kristin; du har rett - som alltid! :-)
Jeg tenkte på det hva-det-nå-heter innstikket som oppgraderingsfunksjonen i 2.7 ligner litt på ;-)
--Twitter : @gulbrandsoy
Rune
rune[at]g-mail.no
Blogg
gulbradsøyWEB - Utvikling og implementering
[rant] If it was hard to code - it should be hard to debug [/rant]Postet for 3 years siden #