Norsk WordPress

Forumet er flyttet til ny side.

Norsk forum for WordPress og bbPress » bbPress

Den norske språkfilen for bbPress?

(16 posts)
  • Startet for 2 years siden av Atle Grimseid
  • Siste svar fra Rune

1. Atle Grimseid
    Medlem

Hei igjen. :)

Et lite spørsmål jeg egentlig tenker er mest rettet mot forumets administrator,: Rune. Jeg lurte på om du kunne delt den norske språkfilen for bbPress, da den filen som gir meg mulighet for og redigere hele greia i Poedit, og ikke den som vi allerede finner tilgjengelig her inne. Kunne tenkt meg og oversette det hele slik at det blir litt mer "personlig."

Kunne du ha hjulpet meg litt med den filen? :)

- På forhånd, takk

(pokker. glemte og legge denne i riktig forum. beklager)

Postet for 2 years siden #
  2. Rune
    Administrator

Hei!

Her finner du alle .po filene til bbpress -> http://svn.automattic.com/bbpress-i18n/pot/tags/

Du kan sende meg en mail på dev[at]bloggs.be, så kan jeg maile deg den jeg har oversatt hvis du vil det (.po filen).

--
    Rune
    rune[at]g-mail.no
    Blogg
    gulbradsøyWEB - Utvikling og implementering
    [rant] If it was hard to code - it should be hard to debug [/rant]
    Twitter :
  3. Atle Grimseid
    Medlem

Flotte greier, takk skal du ha.!

Tenker det blir enda bedre om jeg oversetter fra starten selv. Føler det alltid blir bedre når jeg vet alt som finnes i språkfilene. :)

4. Atle Grimseid
    Medlem

Tenkte jeg skulle dra opp igjen denne tråden jeg. :)

Over lengre tid når jeg har oversatt slike filer som dette her, da ender jeg ofte opp med at det ferdige resultatet inneholder slike "fatale feil" som det så fint heter. Egentlig har jeg ikke brydd meg så veldig mye inntil akkurat denne filen for bbPress...

Her er det nemlig slik at hele filen går ødelagt dersom jeg lagrer den for mange ganger med slike feil. Hvorfor feilene egentlig kommer forstår jeg heller ikke, da det strengt tatt faktisk ikke er noen feil i de få setningene jeg oversetter.

Noen tanker om hva jeg kan gjøre for og unngå feilmeldingene? Har noen av dere her inne opplevd noe lignende?

5. Rune
    Administrator

Hvilken applikasjon bruker du til oversettelsen. Og hvilken feil får du? Kan du eventuelt lime inn (innholdet fra) en log fil?

--
    Rune
    rune[at]g-mail.no
    Blogg
    Twitter :
  6. Atle Grimseid
    Medlem

Beklager sent svar fra min side her. Oversettelsen av bbPress var ikke prioritert så veldig høyt akkurat når jeg begynte med den. Forsåvidt ikke enda heller da.. :)

Jeg skal ta og finne tilbake til oversettelsen og komme tilbake med ytterligere info i løpet av dagen.

Takk. :)

7. Atle Grimseid
    Medlem

Nuh... Da har jeg rotet meg litt inn igjen på oversetting ja.

Her er bildet med feilmelding på.
    Eda et bilde..

Dette er to bilder, begge to med feilmelding. Eneste er at jeg på det andre bildet har valgt og se detaljer. Jeg forstår ikke stort av disse feilmeldingene, men disse kommer altså etter jeg kun oversetter f.eks 2 linjer i bbPress, Buddypress, Wordpress eller WPMU.. Uansett hvilken fil så kommer altså slike feilmeldinger som dette, også etter kun et par strenger oversatt..

Any ideas?

8. Rune
    Administrator

Er ikke sikker på hva som gir en slik feil. Men du kan jo lete litt her -> http://sourceforge.net/mailarchive/forum.php?forum_name=poedit-users

--
    Rune
    rune[at]g-mail.no
    Blogg
    Twitter :
  9. Atle Grimseid
    Medlem

Intressant. Jeg kommer med løsning her så snart jeg finner den. :)

10. Rune
    Administrator

Kjempe!

Har skikkelig sans for mennesker som finner løsninger og deler dem med andre!

Go OpenSource :-)

--
    Rune
    rune[at]g-mail.no
    Blogg
    Twitter :

RSS strøm for dette emnet