Norsk WordPress

Forumet er flyttet til ny side.

Norsk forum for WordPress og bbPress » Innstikk

epostvarsling for nye innlegg...

(6 posts)
  • Startet for 1 year siden av Eugenie
  • Siste svar fra Petter

Ingen tagger enda

1. Eugenie
    Medlem

Noen som har forslag til et godt og enkelt innstikk hvor leserne kan melde seg på epostvarsling for nye innlegg?

Skulle hatt det på en av bloggene, så slipper jeg å gjøre dette manuelt.. Ja, jeg har noen lesere på en av bloggene som ønsker varsel på epost når det postes noe nytt, og det hadde vært greit og slippe og huske å gjøre dette :-)

I første omgang tenker jeg på et som bare varsler om nye innlegg, men kanskje ikke så dumt med noe som også kan varsle når det kommer nye kommentarer...

Postet for 1 year siden #
  2. Rune
    Administrator

Selv bruker jeg Feedburner for varsling om nye poster på Digital Hverdag. På WPMU (iblogger.no) bruker jeg Subscribe To Comments for kommentar abo.

Er fornøyd med begge deler :-)

Den siste har jeg i en "fornorsket" utgave hvis du vil ha :-)

--
    Rune
    rune[at]g-mail.no
    Blogg
    gulbradsøyWEB - Utvikling og implementering
    [rant] If it was hard to code - it should be hard to debug [/rant]
    Twitter :
  3. Eugenie
    Medlem

Misforstår jeg noe eller… får veldig følelse av at jeg må opprette en konto for å bruke feedburner, og at brukerne som ønsker epostvarsling må ha registrert konto et eller annet sted?
    Kan du si noe mer om hvordan feedburner virker?
    Får de som melder seg på epostvarsling en link til posten, eller også utdrag av teksten?

Sorry, om jeg misforstår noe.

Jeg ønsker at leserne skal kunne motta mail om ny post, uavhengig av hvor de har sin mailkonto.

4. Rune
    Administrator

Du som blogg eier må registrere deg, dine bruker skal bare oppgi epost adressen de ønsker epost til. Mulig (jeg husker ikke) de også må bekrefte at de faktisk ønsker denne eposten ved å klikke på en lenke i en epost fra Google...

Dette er så vidt jeg husker. Du kan jo prøve å melde deg på Digital Hverdag og se hvordan prosessen er (http://digital-hverdag.be). Det er bare å "melde deg av" når du har testet. Alt skjer via Feedburner (Google). Hvis du får problemer med å melde deg, så gir du meg en lyd, så sletter jeg deg!

--
    Rune
    rune[at]g-mail.no
    Blogg
    gulbradsøyWEB - Utvikling og implementering
    [rant] If it was hard to code - it should be hard to debug [/rant]
    Twitter :
  5. Eugenie
    Medlem

Hei Rune!
    Feedburner-innstikket er nok ganske uaktuelt, for da jeg prøvde å melde meg på epostvarsling hos digital hverdag, ble jeg møtt av et mindre vindu som inneholdt captcha.... så da er den utelokket for meg og mine brukere.

6. Petter
    Nerd

Kanskje du kan bruke Subscribe2?

RSS strøm for dette emnet