Får samme feilmelding etter å ha oppdatert WP, men jeg har ingen fil som heter .maintenance.
Norsk forum for WordPress og bbPress » WordPress
Feilmelding ved logginn etter oppdatering
(18 posts)-
Eneste filen med punktum foran er .htaccess.Postet for 1 year siden #
-
Hei!
Prøvd å slette cachen til nettleseren din? Mulig det henger "gamle" filer der!--Twitter : @gulbrandsoy
Rune
rune[at]g-mail.no
Blogg
gulbradsøyWEB - Utvikling og implementering
[rant] If it was hard to code - it should be hard to debug [/rant]Postet for 1 year siden # -
Prøvde det, uten hell.
Postet for 1 year siden # -
Hva er adressen (http) til siden/bloggen det gjelder?
--Twitter : @gulbrandsoy
Rune
rune[at]g-mail.no
Blogg
[rant] If it was hard to code - it should be hard to debug [/rant]Postet for 1 year siden # -
Postet for 1 year siden #
-
Hm. Gjelder feilen når du går til framsiden av bloggen, eller når du går på admin siden?
Jeg kommer fint inn på framsiden av bloggen!--Twitter : @gulbrandsoy
Rune
rune[at]g-mail.no
Blogg
Det er når jeg skal inn på admin at "Du har ikke nok rettigheter til å få tilgang til denne siden." dukker opp. Dette skjedde like etter at jeg valgte automatisk oppgradering til 3.0.3
Postet for 1 year siden # -
Okay. Da er det nærliggende å tro at det er en feil med en eller flere av filene i mappen
wp-admin.Hvis feilen var på en av mine installasjoner, så hadde jeg lastet ned en "Ny" utgave fra wordpress.org/download. Og fra denne lastet opp mappenwp-admintil serveren - etter jeg hadde tatt backup av den eksisterende til lokal maskin og slettet den (gamle) fra serveren.Og hvis det heller ikke gjorde at siten min ville leke med meg, så hadde jeg (igjen etter å ha tatt backup til lokal maskin) slettet alt på serveren UNTATT mappenwp-contentsamt filenewp-config.phpog.htaccess- for så å laste opp alle mapper og filer fra det du lastet ned fra wp.org - untatt mappenwp-config.php.Det var mine beste forslag natt til en onsdag. Nå logger jeg av, og leser ikke her før ut på dagen onsdag :-/Vil bare minne på at backup er viktig før noen av mine råd prøves!--Twitter : @gulbrandsoy
Rune
rune[at]g-mail.no
Blogg
[rant] If it was hard to code - it should be hard to debug [/rant]Postet for 1 year siden #