Hei. Har deaktivtert kommentarer på siden min, men får da opp "COmments off" på forsiden.
Hvordan kan jeg fjerne dette? Vil ikke ha noe om kommentarer på hovedsiden.
Takk
Hei. Har deaktivtert kommentarer på siden min, men får da opp "COmments off" på forsiden.
Hvordan kan jeg fjerne dette? Vil ikke ha noe om kommentarer på hovedsiden.
Takk
Som du ser på denne codex siden, så er comments_popup_link bygget opp på følgende måte;
<?php comments_popup_link( 'Ingen kommentarer', '1 kommentar', '% kommentarer', 'comments-link', 'kommentarer er stengt'); ?>
I ditt tema ser den mest sansynlig ut som;
<?php comments_popup_link( 'No comments yet', '1 comment', '% comments so far'); ?>
Dette fordi funksjonen ikke trenger resten. Men du må la den være som det første eksempel med unntak av at'comments-link' taes vekk og den skal se slik ut;
<?php comments_popup_link( 'Ingen kommentarer', '1 kommentar', '% kommentarer', '', 'kommentarer er stengt'); ?>
'comments-link' viser til egen CSS bit for kommentarer, men denne er satt som "off" som standard, og trengs kun hvis du har egen css i style.css filen til temat ditt du lnsker å utnytte.
CSSclass
(string) CSS (stylesheet) class for the link. This has no default value.
Du finner denne funksjonen som oftest i filene index.php, single.php og page.php
Lykke til!