Driver og gjør meg litt kjent med WordPress, og lurer på om det er mulig å fjerne tags-feltet og published-feltet fra bloggpostene?
Er så amatør som du får det når det gjelder alt som heter data..
Norsk forum for WordPress og bbPress » WordPress.com
fjerne tags og published-feltet
(5 posts)-
Postet for 3 years siden #
-
Ugg. Hvis du hadde brukt wordpress.org ville jeg svart ja. WordPress.com er antagelig andre mer kompetente til å svare på -men jeg prøver allikevel.
Kanskje du slipper tags-feltet hvis du ikke skriver inn noen tags selv? Temaet som jeg bruker fungerer sånn.
Hvis du kjøper css-muligheter hos wordpress.com kan du nok fjerne published-feltet (hvis jeg tolker det du legger i ordet riktig). Kanskje med noe som dette feks på slutten inne i css'en:
.postmetadata { display: none; }Postet for 3 years siden # -
tags kommer dessverre opp, selv om jeg ikke har skrevet noe i det.
Hva er CSS?
med published-feltet tenker jeg der det står:
Published by Magne on jan 11th, 2007 in Uncategorized with No Comments *En raritet er at årstallet blir 2007 når jeg poster..
Postet for 3 years siden # -
Et kodespråk (egentlig en stil/style) som du kan se på filer som slutter med .css
Se litt på den og lek deg med det og se hva som skjer. Men husk å bare leke med en kopifil, så du ikke forandrer noe du ikke klarer å komme deg ut av, så behold orginalfila for sikkerthets skyld.Postet for 3 years siden #