Norsk WordPress

Forumet er flyttet til ny side.

Norsk forum for WordPress og bbPress » WordPress.com

fjerne tags og published-feltet

(5 posts)
  • Startet for 3 years siden av Helge
  • Siste svar fra Petter

1. Helge
    Medlem

Driver og gjør meg litt kjent med WordPress, og lurer på om det er mulig å fjerne tags-feltet og published-feltet fra bloggpostene?
    Er så amatør som du får det når det gjelder alt som heter data..

Postet for 3 years siden #
  2. Petter
    Nerd

Ugg. Hvis du hadde brukt wordpress.org ville jeg svart ja. WordPress.com er antagelig andre mer kompetente til å svare på -men jeg prøver allikevel.

Kanskje du slipper tags-feltet hvis du ikke skriver inn noen tags selv? Temaet som jeg bruker fungerer sånn.

Hvis du kjøper css-muligheter hos wordpress.com kan du nok fjerne published-feltet (hvis jeg tolker det du legger i ordet riktig). Kanskje med noe som dette feks på slutten inne i css'en:

.postmetadata {
    	display: none;
    }
  3. Helge
    Medlem

tags kommer dessverre opp, selv om jeg ikke har skrevet noe i det.
    Hva er CSS?
    med published-feltet tenker jeg der det står:
    Published by Magne on jan 11th, 2007 in Uncategorized with No Comments *

En raritet er at årstallet blir 2007 når jeg poster..

4. Solvi
    Medlem

Et kodespråk (egentlig en stil/style) som du kan se på filer som slutter med .css
    Se litt på den og lek deg med det og se hva som skjer. Men husk å bare leke med en kopifil, så du ikke forandrer noe du ikke klarer å komme deg ut av, så behold orginalfila for sikkerthets skyld.

5. Petter
    Nerd

2007? Nei dette er merksnodig. Har du bloggen din på en plass hvor du bare trengte å registrere deg (WordPress.com eller WordPress MU) -eller har du lastet ned programvaren selv fra WordPress.org og installert det på egen server?

RSS strøm for dette emnet