Norsk WordPress

Forumet er flyttet til ny side.

Norsk forum for WordPress og bbPress » WordPress

Kommentarfeltet borte vekk.

(22 posts)
  • Startet for 3 years siden av Cavaussie
  • Siste svar fra Cavaussie

1. Rune
    Administrator

Først og fremst, velkommen både som WordPress bruker og her på forumet!

Og nja, det kan la seg gjøre. Den enkleste måten er å lage en WordPress side mal som du bruker til en side. Denne sidemalen kan da inneholde kode som henter frem en (eller flere) kategorier/emner, eller poster med bestemte stikkord (eller begge deler) og vise på siden.

Ulempen er jo selvsagt at du må lage dette, inkludert koden. Men det er mulig å få det til :-)

Håper det svarte på spm ditt.

--
    Rune
    rune[at]g-mail.no
    Blogg
    gulbradsøyWEB - Utvikling og implementering
    [rant] If it was hard to code - it should be hard to debug [/rant]
    Twitter :
    Postet for 2 years siden #
  2. Cavaussie
    Medlem

Er "artisteer" et godt program til å lage temaer, eller bærer det preg av (for de som kan litt) at det er brukt denslags programvare for å lage det?
    Forstå meg rett, men har oppigjennom tiden hørt "ja det er tydelig å se at siden er lagd i frontpage", og lurer på om det samme gjelder temaer som er lagt i "artisteer". Jeg fant programmet her om dagen og har sittet og lekt meg litt, men enda ikke fått prøvd temaet i praksis, da jeg bare prøver en trial-versjon.
    Noen som vet om blogger/sider som bruker temaer lagt i artisteer?

Ja hjemmesiden min er sammen med http://www.cavalierentheo.norblogg.net, toteia.norblogg.net, athleticas.norblogg.net m.m.

Nei det er ikke vanskelig i det hele tatt, trialversjonen er kjempefin å titte på den for å se hvordan ting fungerer :)

Postet for 2 years siden #

RSS strøm for dette emnet