Norsk WordPress

Forumet er flyttet til ny side.

Norsk forum for WordPress og bbPress » WordPress MS (MultiSite)

Når man lager et innstikk.. ?

(3 posts)
  • Startet for 2 years siden av Atle Grimseid
  • Siste svar fra Atle Grimseid

1. Atle Grimseid
    Medlem

Heisann igjen. :)

Det er faktisk en liten sak jeg i lengre tid har lurt på når det gjelder dette med og lage et innstikk for Wordpress / Wordpress MU. Når vi da altså skal legge til et element i administrasjonspanelet, da kan vi bruke dette. (WPMU):

function la_oss_slenge_inn_en_meny()
    {
    	if (is_site_admin())
    	{
    		add_submenu_page('wpmu-admin.php', 'jajajaja', 'jajajaja', 10, 'jajajaja', 'jajajaja');
    	}
    }

Da altså bare for og ta et eksempel... Det jeg lurer på er, i dette tilfellet, hva 10-tallet betyr... Jeg har lagt merke til at dersom jeg har 2 innstikk med dette 10-tallet, da kræsjer det ene. Hva betyr det egentlig?

Hva kan jeg eventuelt gjøre for at jeg ikke risikerer og få samme tallet på flere plugins? Dvs, dersom andre også bruker innstikket jeg lager?

- Takk. :)

Postet for 2 years siden #
  2. Kristin
    Admin

10 står for Administrator-rettigheter, hvilket betyr at det burde ikke kræsje om du bruker det flere innstikk.

3. Atle Grimseid
    Medlem

Takk Kristin.

Jeg hadde en mistanke om at det var administrator-rettigheter dette her var ja. Faktisk først nå etter jeg leste det du skrev her så fikk jeg det altså til og fungere med flere innstikk med 10 akkurat her ja.. Hehe. :)

. Har nok hatt en del av mine sløve øyeblikk når jeg har sett på det tidligere.! :P

RSS strøm for dette emnet