Beta1 av WP 3.0 har 833 nye tekstfelt (og 341 er fjernet). Noen som har lyst til å hjelpe?
Norsk forum for WordPress og bbPress » Oversettelser
Oversettelse av WordPress 3.x
(27 posts)-
Postet for 1 year siden #
-
Tja.
Har mye å gjøre, men om jeg setter opp en blogg for min datter med norsk tekst på MoteNorge, kan det bli aktuelt om Beta1 av WP 3.0 er så stabil at den kan brukes. Har selv installert, men ikke tatt i bruk WordPress Mu på min engelskspråklige side. Det var jo lett. Så med ovennevnte forbehold er jeg villig til å gi mitt lille bidrag. Jeg har jo også kjøpt de siste WP bøkene fra Packt Publishing.
KBleivik
Det enkle kan være det geniale.Twitter : @kbleivikPostet for 1 year siden # -
Hei! hvor langt har dere kommet? kan skrive litt, jeg også..
Postet for 1 year siden # -
Ps.. er det litt flaut med orddelingsfeil på en side som dreier seg om å oversette WP til norsk? (for eksempel "Kode snutter" og "Emne informasjon")
Postet for 1 year siden # -
Ps.. er det litt flaut med orddelingsfeil på en side som dreier seg om å oversette WP til norsk? (for eksempel "Kode snutter" og "Emne informasjon")
bbPress har ikke noe med WordPress oversettelsen å gjøre :-)
Temaet som jeg bruker her på dette forumet støtter ikke oversettelsene til bbPress, og dermed ble det (fort og gale) oversatt "for hånd".
Jeg vet det er noen leifer i oversettelsen, og det står på to-do listen min, men ikke så veeeldig høyt oppe...
Og for å gjøre det klart, så er dette forumet ikke
en side som dreier seg om å oversette WP til norsk
men mer et sted hvor brukere av WordPress, WordPress MU og bbPress (samt andre saker og ting fra Automattic) skal kunne få hjelp - og ikke minst et sted hvor terskelen skal være lav for å stille spørsmål. Hos oss er ingen spørsmål for rare/dumme/teite :-)
--Twitter : @gulbrandsoy
Rune
rune[at]g-mail.no
Blogg
gulbradsøyWEB - Utvikling og implementering
[rant] If it was hard to code - it should be hard to debug [/rant]Postet for 1 year siden # -
Ålreit! Men som sagt, jeg tar gjerne en titt på siste versjon av 3.0-oversettelsen. Kan godt skrive litt på den...
Postet for 1 year siden #