Norsk WordPress

Forumet er flyttet til ny side.

Norsk forum for WordPress og bbPress » WordPress

Problem med WP og K2 - Hjelp ?? Noen ??

(12 posts)
  • Startet for 2 years siden av Ian
  • Siste svar fra Ian

Tagger:

1. Ian
    Medlem

Hei lesere.

Jeg har tatt i bruk WordPress og K2 etter å ha lest mye skryt på neppe.no. Men jeg har litt problemer med themene, og håper noen her har mulighet til å hjelpe meg ettersom jeg ikke er noen spesielt erfaren bruker.

Problemet er at themet ikke vises slik det skal gjøre. Når jeg bruker andre themes enn K2, funker det helt fint.

Bloggen min ligger på: http://ian.myhreholding.no - og dere ser sikkert hva som er problemet. Bloggen skal være sentrert og "henge sammen" korrekt, det gjør den ikke. Uansett hvilket theme jeg bruker i K2 så velger den å strekke themet ut over hele siden.

Jeg liker veldig godt themet jeg har valgt nå, men vil gjerne at den vises korrekt, og håper noen kan gi meg noen gode råd så fort som mulig.

- Ian

Postet for 2 years siden #
  2. Jan-Tore
    Medlem

Er også helt fersk i dette. Har du prøvd K2 1.0-RC8?

3. Ian
    Medlem

Det har jeg ikke prøvd. Hvor finner jeg den ?

4. Ian
    Medlem

Beklager, dårlig svar. Litt sent på kvelden. Selvfølgelig på hjemmesiden deres :) Skal teste, håper du er her i tilfelle jeg har noen fler spørsmål :)

5. Ian
    Medlem

Fantastisk! Der fikk jeg det til!

Tusen takk for hjelpen :)

6. Ian
    Medlem

En ting som ikke ser ut til å gå helt smertefritt, men det er kanskje ingen stor operasjon.

For å vise themet riktig, måtte jeg bruke 2-kolonner, dette hadde riktig nok ingen ting å si i den forrige versjonen av K2. Men hvis du ser på menyen, så legger første innlegg seg litt over "meny/header" .. Hvordan får jeg den under ? Har du noe forslag til hva jeg kan prøve?

7. Jan-Tore
    Medlem

Skal sette opp en testblog og se om jeg finner ut noe. Kan hende du får svar fra andre i mellomtiden.

8. Ian
    Medlem

Kjempe flott.

Dersom du vil slippe det, kan jeg sende deg brukernavn og passord til bloggen min på mail, slik at du kan sjekke på min?

9. Jan-Tore
    Medlem

Har egen server og må bare få lagt til en blogg til på den - dvs jeg kan knote og prøve alt bare orker.

10. Petter
    Nerd

Problemet ligger nok i xsimple.css. K2 virker nok helt fint. Kanskje du kan få hjelp hos Nian hvis det ikke er noen her som titter på den CSS-en for deg. Det er mye mulig at Xsimple bør oppdateres for å støtte K2 RC8.

Liten avsporing: artig med beskrivelser av toppturer hos deg. Håper det kommer flere sånne.

RSS strøm for dette emnet