Norsk WordPress

Forumet er flyttet til ny side.

Norsk forum for WordPress og bbPress » WordPress.com

Problemer med skriving og editering av poster

(4 posts)
  • Startet for 1 year siden av kjelle392
  • Siste svar fra Rune

1. kjelle392
    Medlem

Hei

Er helt ny her - og også relativt ny med WordPress - så vær forsiktige med meg :)

Mitt problem gjelder WP's innebygde editor. Når jeg skriver, så hopper den plutselig tilbake til start. Det gjelder også om jeg prøver å redigere en (lengre) tekst.

Dette er svært irriterende! Av og til må jeg bare kutte ut å bruke den og heller bruke Notepad for å i det hele tatt få lagt ut det jeg skal.

Er dette en bug eller er det jeg som har satt opp noe feil?

Twitter :
    Postet for 1 year siden #
  2. Rune
    Administrator

Hei! 

Først; velkommen hit!

Det er to ting jeg vil du skal gjøre. 

Først bør du prøve i en annen nettleser og se om problemet er det samme der.

Hvis det er det, så må du deaktivere ALLE innstikkene du har på bloggen din, og se om det løste problemet. Hvis det løste problemet, så må du aktivere ett innstikk om gangen, teste og se om problemet dukket opp igjen. Helt til du finner innstikket som lager "trøbbel".

På bloggen din bruker du WP 3.0, så det kan nok være et innstikk som ikke er klar for denne utgaven som tøyser litt!

Lykke til!

--
    Rune
    rune[at]g-mail.no
    Blogg
    gulbradsøyWEB - Utvikling og implementering
    [rant] If it was hard to code - it should be hard to debug [/rant]
    Twitter :
  3. kjelle392
    Medlem

Takk for svar.

Satt i går kveld og trålet tutorials etter duppeditter som jeg kunne mate bloggen min med, og la i den forbindelse inn en plugin som heter "fluency admin". Jeg vet ikke om det var dette som gjorde det, men problemet forsvant i allefall :) 

Twitter :
  4. Rune
    Administrator

Det var nok det som gjorde det :-)

Som oftest kan problemer med WP spores tilbake til et eller flere innstikk. Noen ganger er det et enkelt innstikk som ikke oppfører seg, andre ganger er det konflikt mellom to eller flere innstikk.

Derfor er alltid første regel; deaktiver alle innstikk og aktiver ett og ett.

Bra det ordnet seg for deg :-)

--
    Rune
    rune[at]g-mail.no
    Blogg
    gulbradsøyWEB - Utvikling og implementering
    [rant] If it was hard to code - it should be hard to debug [/rant]
    Twitter :

RSS strøm for dette emnet