Norsk WordPress

Forumet er flyttet til ny side.

Norsk forum for WordPress og bbPress » WordPress

"Title" attributt i K2s header-meny

(4 posts)
  • Startet for 3 years siden av TorS
  • Siste svar fra Kristin

1. TorS
    Medlem

Hover-menyen i K2s hodefelt er fin, men den krever korte titler. Den bør ikke bli mer enn en linje. Derfor er det ønskelig å kunne legge til en lengre title="..." i lenkene sånn at det kan komme mer tekst i form av et "tool tip" - hvordan kan jeg få det til?

På vers.refreng.no har jeg gjort noe lignende med å tilpasse Eric Meyer's span-trick - men det vet jeg heller ikke hvordan jeg kan gjøre i K2.

Postet for 3 years siden #
  2. Kristin
    Admin

Jeg tror desverre ikke dette kan bli gjort på noen enkel måte. Jeg finner ikke noe innstikk på dette, i tillegg er menyen lagt til som en funksjon i stedet for vanlig kode i K2, så jeg tror det må en god del plunder til for å gjøre det mulig.

3. TorS
    Medlem

Trist. Det rare er at "title"-attributtet er der - det ser jeg på kildekoden, men bare som en gjentagelse av lenkens navn. Jeg vet svært lite om php, men jeg tar ditt ord for at dette er uenkelt. Takk for svaret.

4. Kristin
    Admin

Jeg fant ikke noe som evt. kunne ha filtrert det som står i title, for ellers så hadde det gått an å lage et innstikk som gjorde hva du ønsket.

RSS strøm for dette emnet