Godkveld godtfolk :-)
Jeg vil gjerne ha noen råd og synspunkter fra dere her inne, for jeg har inntrykk av at her er masse kompetanse som kanskje kan gi meg svar og få meg til å bestemme meg for hva jeg vil… :-)
På domenet mitt har jeg i skrivende stund 3 forskjellige blogger. Min blogg, min førerhunds blogg, og drømmedagboka mi.
Disse kjøres i skrivende stund med wordpress 2.9.2 i separate installasjoner. Er det nå jeg seriøst bør tenke på å gå over til WPMU?
Jeg føler jeg vet for lite om den og har noen spørsmål.
Kan bloggene bruke forskjellige temaer og forskjellige innstikk?
Noen innstikk er de samme for alle bloggene, og noen er forskjellige.
Kan bloggene ligge i sub-domener med wpmu?
Må alle bloggene bruke samme database bare med forskjellige navn på tabellene, eller kan de bruke forskjellige databaser (slik de gjør nå)?
Er det mye arbeid å legge disse bloggene inn i en wpmu-installasjon?
(har dessverre ikke så mye tid og resurser til å lese en masse og sette meg inn i en masse nye ting, men ville nå bare høre, for kanskje det ikke er så vanskelig som jeg tror)
Jeg vil gjerne høre litt om forskjellene mellom wordpress og wpmu, fordeler og ulemper. Ser jo den store fordelen med kun å forholde seg til en wp-installasjon og at det gjør jobben enklere når det gjelder oppgradering, men er redd for at dersom noe skulle gå galt et sted, rammer det alle bloggene.
Noen som kan fortelle eller svare på spørsmålene mine?
Hilsen Eugenie